Niniejsza witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Polityka cookies

Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Wysyłki są realizowane maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską lub w inny wskazany sposób przez zamawiającego.
Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka PRIORYTET lub w inny wskazany i opłacony sposób przez zamawiającego.

Galeria Stary Młyn realizuje = wysyła zamówiony towar niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności (tj. wpływie na konto bankowe lub zarejestrowaniu płatności w systemie Przelewy24 lub PayPal) za złożone zamówienie przed godz. 16 w dni powszednie, Zamówienia złożone w soboty i niedzielę oraz święta realizujemy następnego dnia roboczego.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

  • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
  • Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
    (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).